sobota, 29 listopada 2008

Końcówka projektu

Ostatnio wpisy są krótsze a w piątek nie miałem nawet czasu na napisanie żadnego. Kończę duży projekt i nie mam sił napisać cokolwiek sensownego. Pisanie przychodzi mi z trudem, liczę że poprzez ten blog poprawię styl i systematyczność. Byłyby to bardzo duże korzyści.

Nie reklamuję bloga, ani nie poszukuję innych partnerów do podlinkowania. Dodałem Appa, bo dzięki niemu wkońcu zacząłem pisać. Nie sądzę jednak, żeby moje przemyślenia zainteresowały szerszą grupę ludzi. Mimo to chciałbym, aby komuś informacje z bloga się przydały czy skłoniły do innego spojrzenia na życie.

Dzisiaj każdy coś pisze. I dobrze - ponoć pisanie dziennika wydłuża życie (choć sam nie wiem czy pisanie to konsekwencja aktywnego życia, czy jednak codzienne skupienie się i sklecenie kilku zdań konserwuje mózg). Pewnie jedno i drugie, tudzież dla jednych jedno, dla drugich drugie :)

Ze swojej strony mam jeszcze pare tysięcy ciekawych tematów, które chciałbym zamieścić. Liczę, że z czasem nauczę się wyrazić je przejrzyściej i ciekawiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca