niedziela, 13 grudnia 2009

Nad przepaścią

Pierwszy raz od dłuższego czasu nie mam planu na nadchodzący tydzień. Spodziewam się odreagowania spadków, ale zauważyłem dziś na WIG20USD ciekawą sytuację. Spójrzcie na środkową czerwoną linię, która kilka razy podczas bessy zaczynała spadki. Gdyby zaznaczona strzałkami na RSI sytuacja się powtórzyła, byłby to dla mnie widoczny znak, że nadal jesteśmy w bessie:





Jeśli prognozowana przeze mnie ostatnio dłuższa korekta spadkowa nastąpi, to mogłaby się poruszać w czerwonym kanale, podobnie jak ma to miejsce na NIKKEI:


Sygnał na WIG20USD jest o tyle ważny, że od początku minihossy RSI porusza się w kanale 40-80. Zejście niżej będzie dla mnie potwierdzeniem bessy, natomiast odbicie w górę powinno doprowadzić indeks conajmniej do linii bessy (ok. 900pkt).

Strategia na nadchodzący tydzień zakłada zatem reagowanie na sytuację. Wiele spółek jest obecnie na istotnych wsparciach, ale nie otwieram na nich pozycji. Jak wiemy obowiązuje gra z trendem, jednak wklejone oba wykresy dają pierwszeństwo trendowi długoterminowemu, który w obu przypadkach jest SPADKOWY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca