piątek, 17 czerwca 2011

PKO wychodzi dołem po cichu


Czy zobaczymy wkrótce nasz flagowy bank po 40 a nawet 35zł? Kolejny raz w hossie wybił dołem SMA200 ponadto wyszedł dołem z formującego się od roku klina. Na razie wiele wskazuje na odbicie w Stanach, zatem znowu może się uratować.

Przypatrzmy się dokładniej:


Również drugie wsparcie, niezależne od klina zostało naruszone. Sesja się jeszcze nie zakończyła, więc charakter świecy może się zmienić. Jednak ze względu na wyjątkowo niski ATR spodziewam się wkrótce bardzo mocnego wybicia. I teraz dylemat - w USA najprawdopodobniej zaczną korektę spadków, tymczasem u nas spadków praktycznie nie było.

Dziś ropa Brent wybija dołem linię trendu wzrostowego, po czym zaczyna zawracać. Odebrałem zatem część certyfikatów na spadki ropy sprzedanych wczoraj z zyskiem. EURUSD daje średnioterminowy sygnał S (znowu), ale on prawie zawsze jest testowany, zatem ustawiłem zlecenia po 1.43x. Otwieram też krótką pozycję na FPKO pod zamieszczony wykres.

Mimo to jestem prawie pewien, że w USA był dołek i zaczną jakąś korektę spadków :) I PLN_I też powinien chwilowo wybronić wsparcie. Gram zatem przeciwko intuicji, pod sygnały techniczne. Z akcji mam tylko Mostostal Płock, kupowany po 37zł pod dywidendę, ale liczę, że koło 42 zdążę się wcześniej ewakuować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca