wtorek, 10 maja 2011

Tankowanie w drugą stronę

W poprzednim wpisie (pierwsze koszenie ropy) pokazałem mój scenariusz dalszego rozwoju wypadków, czyli korektę przed dalszymi spadkami. Na razie korektę mamy - byki widzą w niej kontynuację wzrostów, ja nadal korektę przed właściwymi spadkami.

Żeby nie być teoretykiem postawiłem na to 45 certyfikatów, choć powinienem poczekać jeszcze na zdobycie fibo61.8:


Wbrew większości widzę wkrótce ropę Brent poniżej 93$. Dla certyfikatów na spadki ropy RCSCRAOPEN byłoby to jakieś 220-240zł:


Ostrzegam, że ten scenariusz jest zdecydowanie przeciwny panującemu trendowi, dlatego trzeba mieć świadomość, że równie dobrze ropa może ruszyć na szczyt wszechczasów i te same certy zobaczymy w okolicach 100zł.

2 komentarze:

  1. Gratuluję :-)

    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ale naprawde nie ma czego jeszcze. Jutro wszystko może być inaczej ;) Miernikiem rozwoju sytuacji jest dla mnie również EURUSD z targetem lokalnym 1.39xx.

    OdpowiedzUsuń

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca