piątek, 3 czerwca 2011

2840-2950 do wygaśnięcia?


2 tygodnie przed wygaśnięciem serii. Zaznaczyłem 3 poprzednie okresy. 2 razy rosło, za ostatnim razem kontrakty wygasły niżej. W tej hossie nie zdarzyło się jeszcze, żeby kontrakty wygasły niżej 2 razy pod rząd. Ponadto rozliczenie marcowe odbyło się przy małym LOP, podobno zagranica wyszła wtedy z WIGu. Tym razem LOP jest już dość wysoki, gdzieś mi się obiło o uszy, że unibandito pompuje, więc będą się miały grubaski o co bić.

Zaznaczyłem najbardziej prawdopodobny wg mnie przedział rozliczenia serii czerwcowej, biegnący między 2840-2950. Co ciekawe bardziej skłaniam się ku wartościom 29xx. Pierwszy i drugi powód już podałem (2 razy niżej pod rząd i LOP), kolejny to wybronione wsparcie klina; skoro rynek jest mocny, to pewnie będzie miał ochotę przetestować opór.

Jest jeszcze jeden powód dla którego zdjąłem niedźwiedzią skórę (conajwyżej przyodziewam ją na krótkie strzały DT) to mocno zdołowane małe i średnie spółki, które tu i tam strzelają na północ:


Hossy z tego raczej nie będzie, ale niektórym korekta trwająca dłużej niż 2 sesje się należy. Mogłoby to być np. 2 tygodnie do rozliczenia serii ;)

Z tych powodów pozamykałem zyskowne krótkie na PGN, zostawiłem jedną bo wierzę, że te 4.16 raczej pukną. Gdyby giełdy zaczęły się sypać odnowię pozycję na gorszym poziomie. A jeśli pójdą na 2940, będę się cieszył, że zarobiłem, choć mógłbym stracić :)

Na razie mogę się pochwalić, że wyczułem dołek z 25 maja i dzięki temu chyba pierwszy raz w karierze nie zmarnowałem zysków z krótkiej pozycji (w listopadzie 2010 było podobnie, ale wtedy zostawiłem certy na spadki ropy, co mnie później drogo kosztowało). Niestety na akcjach, które kupiłem (Warfama i MSP) również nie zarobiłem. Kolejny raz przekonuję się, że nie warto kupować maluchów pod wzrosty, tylko L FW20 albo coś z WIG20.

A jednak kupuję na krótki wystrzał IDM:


Kurs wybił górą klin spadkowy dynamiczną trójką a-b-c na fibo23.6 - przyjąłem, że to A. Następnie zaczął korektę, którą traktuję jak B. Jeśli wyjdą górą trójką C = A na fibo38.2 będzie to niemal idealny pokaz działania AT. A jeśli spadną, będzie to jeden z klasycznych fałszywych sygnałów, na których zawodowcy wychodzą na SL a amatorzy płaczą, że prezes ich znowu oszukał :) TP ok. 3.05.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca