sobota, 19 maja 2018

Do dna

ETF Poland:

22 tys. przyciąga.


WIG daily - struktura obecnej korekty przypomina w mniejszej skali to co działo się w 2015 przed ostatnią falą spadków:

W razie czego zniesienie połowy hossy wypada na ok. 55 tys. pkt.

Growing countries vs WIG (dzięki makrosfera.net ):

Szybko spada i to dobrze - polskie akcje zazwyczaj nie odstają od światowych i formują dołki w podobnym czasie. Na oko brakuje jeszcze przynajmniej ok. 10 punktów procentowych, żeby poważniej wchodzić z kapitałem.



15 komentarzy:

  1. Przeczytałem tytuł i byłem pewny, że to wpis sportowy na temat ostatnich 85 km po Kaszubach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zaliczyłem dno już przed wejściem na Wieżycę, a przez kolejne 40km próbowałem nie spaść niżej ;)

      Usuń
  2. Dedek,
    Co sądzisz o CNG? Pisałeś kiedyś, że ją obserwujesz. Kurs poleciał na 1zł.
    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem ją przez kilka lat, kiedy wypłacała 10gr dywidendy i sprzedałem po ok. 2zł jak zamykałem pozycję przed bessą. Ale wtedy wskaźniki wyglądały lepiej, większe przychody, więcej gotówki, prawie brak zadłużenia. Fundamentalnie nie powala, a technicznie masakra..

      Usuń
  3. PZU dzis po 37.50... Ja załaduję po 36.50;) (mam nadzieję).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 36 się ustawiam :)

      Usuń
    2. PGE mi dziś wpadło po 9.20. Nie wiem czy się cieszyć czy martwić... ;D

      Usuń
  4. Ja nie podzielam Waszego optymizmu niestety bo jak widze jak wyglada obrona poziomu 2200 na wig20 czy 13700 na maluchach to mam wrazenie ze oczekiwane przez Was ceny spolek niedlugo beda odleglymi szczytami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do małych i średnich spółek również nie widzę jeszcze podstaw do zakupów.

      Usuń
  5. Co Twoim zdaniem dzieje się na PLAYu? Wygląda bardzo (nie)ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Play od początku mnie nie interesował. Spółka musiała wejść na giełdę, żeby wykaraskać się z długów. O wiele stabilniejsza Orange z nieporównanie większą infrastrukturą jechała wtedy po minimach. Jaki sens miałoby kupowanie w takich warunkach Playa?

      Usuń
  6. Tydzień minął, energetyka w piątek jeszcze w dół, ale Tauron zamknął się na kluczowym wsparciu. PGE jeszcze brakuje trochę do dołka. Ty, dedek już tankowałeś PGE czy jeszcze czekasz na odbicie?

    Swoją drogą to fundamentalnie trudno się dopatrzeć jakiejś nowej hossy, chyba, że będzie to hossa inflacyjna. Dobrze mieć w takim wypadku trochę surowców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacząłem podbierac pge, czekam na energe i Eneę niżej. Bez spiny, większość kapitału czeka na maluchy.

      Usuń
  7. Najsłabszy dotychczas sektor wig_energia nie uczestniczy w dzisiejszej wyprzedaży. Ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzyłbym sobie, aby to było koniec przecen i słabnącego złotego, w szczególności do USD. Ale ponoć Włoch straszą rynki ;)

      Usuń

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca