niedziela, 4 listopada 2018

10 lat

I hop, stało się - blog Podtwórca ma już 10 lat. Zaczynałem jako 27 latek, dzisiaj mam lat 37. To brzmi jak pokoleniowa przepaść; wtedy czułem się jakbym dopiero co skończył studia, a dziś coraz częściej kwalifikuję się do grona 40-sto latków.

Myślałem, żeby jakoś podsumować minione 10 lat blogowej twórczości, ale archiwum i działy tematyczne robią to lepiej. Znalazło się kilka wpisów, które uznaję za wartościowe w morzu bieżących analiz giełdowych.

Cóż, nie oszukujmy się - od dłuższego czasu pisanie nie jest moją najmocniejszą stroną. Artykuły wychodzą rzadko, jedynie analizy giełdowe mógłbym produkować codziennie. Nawet teraz skrobiąc jubileuszowy wpis wolałbym wrzucić ciekawy wykres rynku tureckiego, a tak poczeka jeszcze kilka dni :)

Nie znaczy to, że blog się kończy. Zmiana pracy wiąże się przede wszystkim z nauką. I dojazdami, które postanowiłem oprzeć wyłącznie o siłę mięśni (rower i bieganie). A że jest już chłodno, to przy okazji zaliczam trening układu odpornościowego. Potem po powrocie trochę boksu, obowiązki domowe i zwyczajnie nie ma weny do pisania. A może nie mam na razie o czym pisać. Zawsze chciałem, żeby to co piszę niosło wartość dla Czytelników.

Najbardziej motywują rzeczy nowe, a z tymi spotykam się siłą rzeczy coraz rzadziej. Wszystko już czytałem, łącznie z opracowaniami na temat ciemnej materii i tajemniczych bombardowań wysokoenergetycznymi cząstkami, nawet jeśli niewiele z tego rozumiem. Ostatnie świeże tematy, którymi się zająłem to krio-terapia (półtora roku temu) i posty (w te wakacje), ale wyszły z tego ledwie trzy wpisy. Jest, jak jest, może jeszcze będę miał coś wartościowego do przekazania.

Dzięki, że tu wpadacie, czytacie i komentujecie!

dedek 'podtworca'

28 komentarzy:

  1. Dedek, wielkie dzięki za Twoją twórczość blogową! Zaglądam tu regularnie od ok. 2010 roku i wciąż znajduję nową inspirację do inwestowania, uprawiania sportu i ogólnego samodoskonalenia. Tak trzymaj! Pozdrawiam, Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow bardzo się cieszę, że przez tyle lat tu zaglądasz. Dzięki!

      Usuń
  2. Brawo!
    Ja dopiero od niecałego roku tu jestem, i to de facto jeden z nielicznych blogów, które czytam, a to świadczy o tym, że jest tu poziom bo raczej jestem wybredny.
    Gratuluję wytrwałości. Zdrowia i sukcesów w różnych sferach życia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaglądam od 2013 roku i czytam tylko bieganie i samorozwój, resztę traktuję jak "kącik biegowego melomana" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na wpis o gniewie jako narzędziu do pozytywnej motywacji :D

      Usuń
    2. No to ja chyba czekam, w tej materii nie mam żadnej teorii ani świadomego doświadczenia :)

      Usuń
  4. Gratuluję, czytałem 10 lat temu czytam i teraz choć miałem że 3-4 lata przerwy. Budowa, brak czasu itp. Przegapiłem moment gdy zamknales firmę. Chyba że o tym nie pisałeś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po latach :) O zmianie pisałem na świeżo tutaj:
      http://podtworca.blogspot.com/2015/05/nowa-10-latka.html

      Usuń
  5. Gratulacje !!! wpadam na bloga od jakichs 5 lat. uwazam ze jest po co. zycze wytrwalosci, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze piszesz, najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłaczam sie do zyczen,zdrowka i wytrwalosciw pisaniu;-)

    btw.fw L ciesza,zaczynam sie martwic odnosnie bananowej,czy pociag nie rusza.Jestem bez akcji od 7-8 lat a obkupic sie chce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx. Ja obkupiony w akcje i trochę śmieciowych opcji na spadki wygasających w listopadzie w razie gdyby usiaki chcieli w ciągu 2 tygodni wywołać jakiś kraszek.

      Usuń
    2. Kliknęło mi z rozpędu przed skończeniem... Myszki dotykowe się buntują... Tam w pierwszym zdaniu miało być, że bardzo podoba mi się Twój blog :D

      Usuń
    3. Dzięki za miłe słowa ;)

      Usuń
  8. To ja się tez dołączam gratulacji i podziękowań kawał dobrej roboty!!!
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga, często tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję zbiorczo wszystkim za miłe słowa, gratulacje itp. Świadomość, że to co piszę przynosi jakąś wartość dla Was jest bardzo budująca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chętnie czytam Twoje wpisy. Pomagają mi przy inwestowaniu na giełdzie. Cenne były też Twoje przemyślenia odnośnie rozwoju osobistego, diety wegetariańskiej i postu.

    pozdrawiam serdecznie
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Bardzo wartościowy blog. Doceniam wysiłek i włożoną pracę. Aha i bardzo żałuję bo jestem tu dopiero od roku. Hd

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, dedek! Niewiele blogów ma tak długą historię!

    Co myślisz aktualnie o GPW? Moim zdaniem spółka na obecnych poziomach bardzo atrakcyjna? Zastanawiam się nad sprzedaniem Tauron i PGE oraz zakupem GPW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo PGE, Taurona i od wczoraj wracam na GPW. Wszystko trzymam pod hossę, choć pewnie nie raz zamienię jeszcze zysk w stratę :)

      Usuń
    2. W kontekście Gpw, jedna z przyczyn spadków. Ja osobiście sprzedałem i na razie nie zamierzam kupować. Zrobiłem swinga, wystarczy.

      https://strefainwestorow.pl/artykuly/spolki/20181105/cboe-europe-gpw-konkurencja

      Usuń
  14. https://www.bankfotek.pl/view/2127654
    tak okazjonalnie,obrocilem na s jak ktos sie nie boi,cofka 30-50pk i wyciskanie misia dalej ,daje na to wieksze szanse na ta chwile,mam dj i uwazam ze wyzej bedzie tak na marginesie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Ze względu na ataki spamerskie musiałem wprowadzić moderację, ale postaram się przeczytać go i odpisać jak najszybciej.

Pozdrawiam,
podtworca

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails