niedziela, 10 marca 2013

Wyniki ankiety "Gdzie lokujemy oszczędności"

Dziękuję Czytelnikom za oddane głosy. Spójrzmy jak kształtują się odpowiedzi:


Od połowy zeszłego roku przeważam akcje, zatem najbardziej interesował mnie stopień Waszego zaangażowania w tę klasę aktywów. Jest on niespodziewanie duży. Nie wiem czy wynika z szerszej niż się spodziewałem wiary w hossę, czy z bardziej ukierunkowanych odbiorców. Na blogu zajmuję się bowiem swoim rozwojem jako tradera i inwestycjami w papiery wartościowe, więc najszersza grupa czytelników, poszukująca wpisów w rodzaju "najlepsze lokaty", "jak oszczędzać", "10 sposobów na polepszenie sytuacji finansowej" raczej go omija.

Chciałem opisać kilka przemyśleń na temat badań, jednak stwierdziłem, że mam zbyt mało danych. Przede wszystkim potrzebne będzie drugie badanie z tymi samymi pytaniami - wg wykresów optymalny czas wypada na okolice czerwca-września. Chciałbym Was również poprosić o odpowiedź na jeszcze 3 pytania, które pomogą mi w opracowaniu wyników:


Jak dlugo inwestujesz na gieldzie/forex?
  
pollcode.com free polls 


Inwestuje w akcje/fx, poniewaz:
  
pollcode.com free polls 


Co cie przyciaga do bloga podtworca?
  
pollcode.com free polls 


Odpowiedzi na te pytania są potrzebne do zbudowania metody tworzenia ankiet oraz oceny ich przydatności w inwestowaniu. Im więcej będę o Was wiedział, tym większa szansa, że publikowane na blogu analizy i przemyślenia przyniosą nam wszystkim korzyści. Tym więcej dowiem się również o sobie.

Nie jest sztuką posiadać poglądy i formułować z pozoru trafne myśli - sztuką jest formułować poglądy i myśli przystające do rzeczywistości. W przestrzeni rynkowej łatwo to zweryfikować, gdy inwestujemy własne pieniądze.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się twoje podejście do sprawy. Pytasz czytelników co ich interesuje i dopiero piszesz, a nie tak jak inni blogerzy, którzy z góry zakładają co ma się ludziom podobać :)

    OdpowiedzUsuń

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca