1. Początki
https://podtworca.blogspot.com/2020/04/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-1-2.html
2. Pierwsza mapa
https://podtworca.blogspot.com/2020/04/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-1-2.html
3. Przyjaciel
https://podtworca.blogspot.com/2020/04/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-3.html
4. Pierwsza kompetencja
https://podtworca.blogspot.com/2020/04/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-4.html
5. Koncentracja, perspektywa, zaciemnienie
https://podtworca.blogspot.com/2020/04/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-5.html
6. Programming Linux Games
https://podtworca.blogspot.com/2020/05/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-6.html
7. Pierwsza gra, pierwszy system, pierwsza porażka
https://podtworca.blogspot.com/2020/05/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-7.html
8. Liniowość i chaos
https://podtworca.blogspot.com/2020/06/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-8.html
9. Druga gra, pierwsza praca i przełom
https://podtworca.blogspot.com/2020/07/reminiscencje-tworcy-systemow-cz-9.html
10. Programowanie funkcyjne i sposób na naukę trudnych zagadnień
11. Uczelnia zaskakuje na finiszu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.
Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.
Podtwórca