Strony

poniedziałek, 14 listopada 2011

Władza szykuje stan wojenny

Myślałem, że uwolniłem się od polityki i TV, niestety w myśl powiedzenia "jeśli nie interesujesz się politykami, politycy zainteresują się tobą" obserwuję z przerażeniem, że władza szykuje się na konfrontację z narodem.

Media, policja i "antyfaszyści" zapowiadali zadymę na Święto Narodowe i zadymę zrobili. Wszystko na konto ruchów narodowych i katolickich. W mediach dokładnie to, czego potrzebuje rząd, czyli:

- straszenie ludzi kibolami i narodowcami w kominiarkach,
- chwalenie policji za skuteczną akcję, niestety ograniczaną przez liberalne prawo i nawoływanie do jego zaostrzenia,
- premier w TV obwieszcza, że trzeba coś zrobić, żeby chronić obywateli.

Skąd my to znamy.. Zaraz nam pokażą, że na Białorusi to jest ooo panie. Tam to jest straszny reżim.

Prześledziłem dokładnie serwisy, filmy i zdjęcia z Marszu Niepodległości. Rozróby były inicjowane przez policyjnych prowokatorów i lewicowe bojówki.

Tutaj policyjny bandyta napada na przechodnia i kopie go po twarzy:


Tutaj szarża ZOMOwców na "faszystów" emerytów i niepełnosprawnego na wózku:



Pałowanie gościa za to, że trzyma flagę narodową (wsłuchajcie się co wykrzykują zomowcy):



UWAGA! TRZYMANIE FLAGI POLSKI W ŚWIĘTO NARODOWE JEST OD 11.11.2011 NIELEGALNE!

Na tym filmiku widać policyjnych prowokatorów przebranych za bandytów, którzy wyławiają ludzi z BIERNEGO tłumu, biją i przeciągają w stronę policji. Zakapturzeni goście w moro, których media pokazują jako prawicowe bojówki, chowają się za policjantami między akcją:



Dobrze obrazuje to jeden z komentarzy:

"Wpierw zaczęli napieprzać z armatek i spychać prawą stronę tłumu (tam gdzie białe kominiarki, już słynne, skakały przed kamerami tvn), a gdy skonfundowany tłum stał jak wryty i nic nie robił, gliniarz się darł, że "policja wzywa do zachowania spokoju". Jak dla mnie, to było tak, że zaplanowali, że w tym czasie tłum będzie sprowokowany już walczył, a tu nic. Uznali, że tak się to zmontuje, że będzie słychać dramatyczne wołanie policjanta, a wtym czasie puści się białe kominiarki, żeby działania policji wyglądały potem na uzasadnione (dla obsertwatora z zewnątrz). Dla uczestników marszu naturalnie było to niezrozumiałe. Nic sie ni e dzieje , a gość się drze."

Jedyne zatem co nie udało się władzy, policji i mediom podczas Święta Niepodległości, to zorganizowanie prawdziwej zadymy. Polacy jak widać są jeszcze zbyt naiwni, wydaje im się, że żyjemy w kraju cywilizacji zachodniej, że policja nas chroni, a premier dba o spokój społeczny. Że coś jest nie tak dotrze do Polaków dopiero wtedy, gdy ZOMOwcy zaczną tłuc ludzi wychodzących z kościoła po mszach za Ojczyznę.

Obawiam się, że to dopiero początek. Będzie wycinka wszystkich myślących i nieskundlonych. Morderstwa polityczne (Lepper?), zamykanie ust niezależnym mediom i blogerom. Historia znowu przyspiesza...

Parafrazując słynne wystąpienie z 1989 roku:

"Szanowni Państwo, 11 listopada 2011 roku skończyła się w Polsce demokracja i państwo prawa" (o ile kiedykolwiek coś takiego istniało).
 

29 komentarzy:

  1. Grają stary ograny kawałek a kapitał ucieka do USA ponownie:

    http://wykresygieldowe.bblog.pl/wpis,zlamany;usmiech;8211;;wydanie;swiateczne,60267.html

    Azjatyckie giełdy też nie mają siły wydaje mi się, że to może być przyczyną:
    http://youtu.be/wm7rOKT151Y

    OdpowiedzUsuń
  2. A stan wojenny albo coś zbliżonego może się zrealizować dzięki inflacji, paliwo po 10zł w ciągu roku i mamy perfekcyjny sztorm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już 3 sygnały do startu krachu. 2 podobne do października 2008. Jest jednak sporo różnic do tamtych wydarzeń, więc jeszcze czekam na więcej danych z rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bez kozery na początku kadencji nasz Pan Prezydent uchwalił odpowiednie przepisy dotyczące obrony cywilnej. Ludzie są wściekli i jak pójdzie tak dalej (stagflacja) + słaba złotówka, to po prostu wybuchną. Niestety w portfelach pieniędzy zostaje coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam prosbe- czy mozesz wstawic linki pod poszczegolnymi zdjeciami/filmami bo mi Kaspersky wycina wszystko i nie jestem w stanie nic zobaczyc
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  6. @Przemek
    A jak robisz podgląd źródła strony to też usuwa linki?

    src="http://www.youtube.com/v/5lPAqfY2YhY?version=3&hl=en_US"
    src="http://www.youtube.com/v/KWXtkfoQ_i8?version=3&hl=en_US"
    rc="http://www.youtube.com/v/PBUPYeLzCps?version=3&hl=en_US
    src="http://www.youtube.com/v/JzChQ7P2_Nw?version=3&hl=en_US"

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego że tak się stało.
    Nasz rząd bardzo się boi rozruchów na kształt Grecji Hiszpanii itp. Więc pod każdą postacią stara się je jak najszybciej tłumić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro jesteśmy już przy trudnych czasach to może zróbmy małą dyskusję na temat banków, a konkretnie bezpiecznych banków co do których jest największe prawdopodobieństwo, że w przypadku ewentualnego krachu gospodarki oszczędności zostaną i będzie można je wypłacić. Oczywiście w przypadku wyjmowania oszczędności z banków w panice każdy bank może mieć problem z płynnością, ale ten temat oraz rzeczywista wartość tego co wypłacamy to już inny temat :) /dp

    OdpowiedzUsuń
  9. "widać policyjnych prowokatorów przebranych za bandytów"

    weź ty wytrzeźwiej chłopie...

    OdpowiedzUsuń
  10. @Dedek
    Mimo ze powklejalem linki z podgladu zrodla to Kaspersky mi to blokuje.
    Ale wiesz ja jestem informatyczna blondynka to moze byc tez moja wina.
    W kazdym razie dziekuje za podanie linkow
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  11. @anonimowy/ dp
    Sądzę ze takimi bezpiecznymi bankami mogą byc szwajcarskie.Chyba ze chodzilo o banki w Polsce- wtedy na pewno PKOBP (co by nie mowic jaki on jest)- poniewaz jesli on padnie to juz wczesniej padna wszystkie inne. Bo reszta generalnie jest wlascicieli zagranicznych, a ci w razie klopotow beda starac sie transferowac z Polski wszystko co mozliwe w razie klopotow u siebie.
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórzy muszą chyba dostać pałą po głowie, żeby wytrzeźwieć. Popatrz na ostatni film, goście przebrani za bandytów wyławiają i biją ludzi z tłumu, po czym uciekają za kordon policji. A gość z pierwszego filmiku, który kopie przechodnia po twarzy już oficjalnie jest zdemaskowany jako policjant w cywilu (aktualnie na chorobowym, nadwyrężył rękę w czasie "akcji").

    OdpowiedzUsuń
  13. @Dedek
    to chyba byla wina tego ze nie mialem zainstalowanego najnowszego flashplayaera z Adobe.

    Obejrzalem sobie pierwsze dwa filmiki. Sorrki ale wiecej nie bylem w stanie zdzierżyć bo mnie szlag trafil.
    Skurwysyntwo niebywale- a w mediach cicho sza!! A gdzie te wszystkie TVNy i Polsaty? Przeciez jakby to robila prawica (cokolwiek by mozna tym mianem okreslic) to by trąbili o tym na okraglo.
    Kurde Korwin ma racje- ze te wszystkie elity (zwlaszcza polityczne) do pierdla trzeba wsadzic! Bo takich prowokacji policja sama z siebie nie robi-tylko na zamowienie polityczne.
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  14. @Dedek
    zeby bylo smieszniej to filmiki widze w Mozilli ale w IE wer 8 juz nie mogę :)
    pozdr
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo Mozilla to open source, a IE to Microsoft, który współpracuje z władzą ;) [żart]

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.tvn24.pl/-1,1724204,0,1,policja-nasz-funkcjonariusz-kopal-po-glowie,wiadomosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sebastian Cezary15 listopada 2011 07:38

    Hehe a ja uważam, że to nie wszystko do końca tak.

    Pierwszy najgłośniejszy chyba filmik. Na chwilę przed pobiciem, "ofiara" i grupa jego łysych kolegów idzie spokojnie w stronę policji, więc czemu nagle zaczynają tak uciekać? Wszyscy z "ofiarą" włącznie? Policjanta poniosło, ale skąd wiesz, że ten policjant nie stał wcześniej obok "ofiary" w tłumie i słuchał jak tamten rozdaje rozkazy łysym kolegom? Przekroczenie uprawnień na pewno, ale czy bez powodu to już nie takie proste. Panowie policja przecież cały czas na tych filmach krzyczy spokój a oni idą w jej stronę a później uciekają.

    Inne filmy z przyparciami tłumu itp. Policja wg mnie chciała wyłapać pewne osoby, wyraźnie karze osobom postronnym się rozejść, te osoby tego nie robią - a później biedy reporter traci oko - czyja to wina? To, że policja w kominiarkach łapie ludzi, ale przypuszczam, że oni długo wiedzieli kogo mogą postawić przed sądem.

    Ja się dziwie policji, że nie dała 10min na rozejście się - w końcu nie zastosowanie się do poleceń policji to przestępstwo - a chuligani to przestępcy którzy od bezosobowego tłumu dostają przecież pomoc jako tarcza przed policją, a po 10 minutach gumowe kule wyłapać wszystkich. Przecież tam było tyle kamer, że każdego można odnaleźć, a dla mnie za rzucanie kostką, petardami w policję każdego powinni obić na 2 miesiące, i jeszcze zabrać mu ubezpieczenie zdrowotne by sam płacił za leczenie.

    Jak ma być bezpieczniej bez chuliganów skoro policja nie może ich wyłapać z takiego tłumu z powodu ludzi postronnych? A jak już to robi, to jak uniknąć ofiar wśród tych "turystów" chcących zobaczyć rozróbę - jak w Egipcie.

    Uważam, że przesadą jest szukanie państwa policyjnego, a policja się nie spisała, dla mnie jak ktoś na nich biegnie z kamieniem, powinni mu tak po nogach gumowymi dać aby przez miesiąc chodzić nie mógł.

    OdpowiedzUsuń
  18. @ Sebastian Cezary
    Rozpatrujesz to na poziomie uczniaka.
    A nie przyszło Ci do głowy, że przed chwilą jakaś banda kolorowych onanistów i pedałów ich kolegę skopała po głowie, a teraz zasłania się za kordonem milicjantów, którzy de facto prowokują ich dodatkowo?

    Może jednak należy to rozpatrzeć dwa poziomy wyżej: kto dopuścił do tego, żeby pokojowa manifestacja niepodległościowa (co innego, że ja nie uważam, żebyśmy żyli w wolnej Polsce, tylko pod zaborem III RP), była na legalu blokowana przez kolorową bandę skur... przy współudziale milicji bynajmniej nie obywatelskiej? Co to k... ma być? Kto dopuszcza do tego, żeby merdia określały narodowców faszystami? Jak bardzo im wszystkim odpierd... żeby takie rzeczy robić? I gdzie jest granica?

    Jak się nad tym zastanowisz, to może dojdziesz do tych samych wniosków co Dedek i wielu wielu innych - niezależnie myślących ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałbym Ci wierzyć Sebastianie, że to było tylko źle zorganizowane działanie policji, niestety zbyt wiele faktów potwierdza celowość działań zaczepnych. Policja tygodniami ćwiczyła różne symulacje pacyfikowania i WYWOŁYWANIA zamieszek.

    Rząd już zapowiada zwiększenie uprawnień policji - o to właśnie w całej tej zadymie chodziło. Przekaz medialny został spreparowany, większość uczestników nawet nie wiedziała, że są jakieś zadymy:

    http://www.youtube.com/watch?v=58yjTfc1CuU&feature=share

    OdpowiedzUsuń
  20. Sebastian Cezary15 listopada 2011 10:04

    "Jak się nad tym zastanowisz, to może dojdziesz do tych samych wniosków co Dedek i wielu wielu innych - niezależnie myślących ludzi."

    Ależ ja właśnie myślę niezależnie, za to np. Twoje zdanie na ten temat jest skrajnie jednostronne. Dla Ciebie to winna jednej strony, dla mnie tam było ich z 6.

    Dwie manifestacje ludzi którzy chcieli przejść i się pokazać bez zadym, pokazać o myślą itp. Każdy wg mnie ma do tego prawo, czy to pedał, czy to narodowiec. Do nich podpięły się dwie grupy wandali, kiboli, nazistów itp. którzy chcieli rozróby. To z która grupą kto szedł nie ma znaczenia, z każdej manifestacji były obelgi pod adresem drugiej, policji, przejawy agresji typu wandalizm, rzucanie kamieniami - a tego nie powinno być. Do tego mamy policję, oraz osoby które przyszły pooglądać zadymę.

    Jak teraz wg Ciebie, policja powinna się zachować? Pozwolić im wszystkim do konfrontacji? Zabronić marszu?(jeśli jesteś za zakazem marszu "różowych" jak to nazwałeś, to o jaką wolność RP masz na myśli skoro twierdzisz, że jej nie ma). Podjęto decyzję wg mnie słuszną, wyłapania kogo się da spośród rozrabiających, a skoro ludzi im tu utrudniali to nie powinni mieć pretensji, że kogoś pobito za "nic". Inną sprawą jest kwestia tego, czy można to było zrobić skuteczniej, dla mnie dawno już powinni opracować metodę usypiania gazami w 20 sekund, może i paru by zginęło, ale tylko pośród tych którzy nie posłuchali wyraźnych poleceń do rozejścia się.

    Dla mnie gorsze od tych filmików była relacja kogoś z pochodu, kto odgrywał marsz wojsk polskich, gdzie jakiś neonazi podbiegł do niego, opluł, strącił czapkę i próbował wyrwać replikę karabinu - i dopiero wtedy go policja zatrzymała(skrót artykułu z wp). To była dla mnie porażka policji, że pozwoliła na zaistnienie takiej sytuacji.

    Co do większych uprawnień, dla mnie to wygląda tak, obecnie policja nie daje rady zapewnić bezpieczeństwa spokojnym obywatelom, to coś trzeba zmienić, jeśli widzisz inna możliwość to jestem ciekaw jaką. Czy były prowokacje, nie wiem, nie było mnie tam, i nie znam sposobów działania policji. Może prowokacje to element działań zapobiegawczych? Nawet straż stosuje pożary aby zwalczyć większe pożary.

    A dla mnie najwięcej kłamstw było właśnie z TV, nawet w tym linku "http://www.youtube.com/watch?v=58yjTfc1CuU&feature=share" słuchać, że zatrzymano 200 osób z czego blisko połowa to Niemcy i Hiszpanie. A przecież już wiadomo, że policja zatrzymała ich prewencyjnie, nie pozwalając dołączyć do manifestacji, wg mnie bardzo słusznie. Pomimo tego jednak, ile było nagonki w TV, internecie, że rząd pozwala niemieckim nazistom rozbijać nasze marsze - dla mnie to jest gorsze niż ktoś niewinnie pobity. To ma większą siłę oddziaływania, robi więcej złego siejąc niepotrzebne kłamstwa i kłócąc ludzi.

    To tak samo jak w zdaniu z komentarza "Kto dopuszcza do tego, żeby merdia określały narodowców faszystami". Takie rzeczy robi telewizja i internet, a na prawdę nie mówcie mi, że to wszystko ustawia rząd... bo takie teksty słychać i widać wszędzie. Media ogólnie rzecz biorąc kłamią, i potrafią większość ludzi ustawić jak chcą...

    OdpowiedzUsuń
  21. Od początku: marsz niepodległości ma na celu manifestację radości z odzyskanej niepodległości. Kolorowa banda natomiast manifestuje swoją głupotę, wzywając do blokady marszu Polaków dumnych z tego, że są Polakami. Więc nie ma pomiędzy tymi manifestacjami znaku równości. To tak jakby była wystawa kotów, a ktoś przed wejściem do hali zorganizował kurs tresury psów obronnych. Jak jest wystawa kotów to kurs tresury psów organizuje się w innym miejscu. Jak jest dzień odzyskania niepodległości to manifestację Polskości organizuje się w centrum miasta, a manifestacje kolorowych pojebów w innych miejscach miasta. Trudne?
    Reszta to pochodna.
    Swoją drogą trening policji, postawa merdiów, postawa władz...

    OdpowiedzUsuń
  22. Sebastian Cezary15 listopada 2011 11:42

    Tak, sam widzisz wolna polska dla wszystkich, a sam chcesz by prawo dawało możliwość władzy wybieranie lepszych i gorszych. W jakiś sposób trzeba to rozwiązać. Jednak czy przeniesienie marszów kolidujących poza pewien obszar sprawi, że nie będzie burd? Nadal będą, więc ktoś musi im móc skutecznie zaradzić, od tego jest policja która powinna mieć odpowiedni prawa i umiejętności. A skoro rząd myśli o tym by takim sytuacjom zaradzić w różny sposób to chyba na plus im trzeba zapisać?

    Inna sprawa, że trzeba to zrobić dobrze, a to może się im nie udać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, nie byłoby żadnych burd gdyby był jeden marsz niepodległości na trasi którego nie byłoby żadnych (anti)FASZYSTÓW. Policja w odległości 50 metrów od maszerujących, a jak się znajdą tacy, co chcą rozrabiać - zgadzam się - należy ich wówczas traktować surowo.

    Natomiast jak się wzburzy tłum i miejscami psy same prowokują, miejscami tłuką uczestników, to pisanie, że w następstwie reakcji części tłumu na agresję (anti)FASZYSTÓW, milicji, należy agresywną część tłumu pacyfikować, przypomina mi scenariusze pisane przez bezpiekę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sebastianie

    Nie mam teraz mozliwoscdi pisac z komputera, ale my wciaz o czym innym teraz rozmawiamy. Policja powinna interweniowac przeciwko bandytom, zgadzam sie w 100%, zwroc jednak uwage na co stawiam nacisk: wladze, media i policja (poprzez prowokatorow i nieinterweniowanie tam gdezie powinni, atakowanie biernego tlumu) probowaly wywolac burde!

    Olac skinow, antify i inny badziew - to jest nieistotnhy plankton. Tych ludzi mozna bylo spacyfikowac w dowolnym momencie. A jednak uzyto tych grup, zeby eskalowac przemoc, a ze nie udalo sie zrobic powaznej rozroby, to media stworzyly wrazenie bandyckich zamieszek, ktore wg normalnych uczestnikow marszu nie mialy miejsca. Obejrzyjcie ostatni film z normalna relacja z marszu. Przeciez tam szli ludzie z dziecmi, weterani, grupy rekonstrukcyjne - to bylo 90% uczestnikow pochodu. Dlaczego media, wladza i policja robia z tego wydarzenia burde i zadaja zaostrzenia prawa?

    Popatrzcie jak sprytnie relacjonuja wydarzenie media - kloca sie lewicowcy z narodowcami, a wg wszystkich policja zachowala sie ok. Stworzono sztuczny problem, napuszcza sie jednych na drugich a cichcem przykreca srube. Nikomu nie przeszkadza, ze policja w cywilu kopie ludzi, wylawia ich z tlumu i aresztuje BEZPRAWNIE.

    Czy my ogladamy te same rzeczy? Czy nikt nie widzi, ze reakja policji na wielu filmikach eskaluje przemoc a nie jej zapobiega? Ze spokojny tlum jest prowokowany do panicznych zachowan? To jest wyrezyserowane!

    dedek

    OdpowiedzUsuń
  25. Sebastian Cezary15 listopada 2011 13:22

    Tak, media z całą pewnością przesadzają w relacjach z marszu, ale to się mieści w ich biznesie, nie ma skandalu nie ma pieniędzy.

    Czy dokręcanie śruby ma miejsce to inna sprawa, ja nie słyszałem aby miano zabronić marszy, uciszyć ludzi, tylko zaostrzyć prawo, dać dodatkowe narzędzia do łapania agresywnych ludzi.

    Na prawdę sądzisz, że u nas teraz jest możliwość wprowadzenia stanu wojennego ala przewroty w Afryce? Jeśli tak, to reżyserujesz tak jak media ale coś innego.

    Ja też uważam, że większość marszu odbyła się spokojnie, były tylko pewnie miejsca, a tam policja powinna była rozgonić gapiów na równi z chuliganami, skoro nie posłuchano poleceń. Jak policja ma zaprowadzić porządek w tego typu sytuacjach, gdzie każdy wyciąga telefon, udaje reportera, chce jeszcze aby zapewniono mu bezpieczeństwo przed wandalami, chodzi za policją "bo mu wolno". A teraz postaw się na miejscu policjanta, idziecie grupa a przed wami część to na pewno niebezpieczni uzbrojeni w noże chuligani, jestem ciekaw czy z taką ochotą pozwalałbyś każdemu z flaga iść za swoimi plecami... Skoro był to spokojny widz, powinien był się oddalić gdy go o to poproszono.

    I tak bardzo dobrze, że nikt nie zginął, a jeśli sądzicie że w takiej sytuacji policja może bez problemu wszystkich rozdzielić, bez zaistnienia sytuacji tego typu to się mylicie. To nie jest prosta sprawa, tu nikt się nikogo nie słucha, większość osób może się okazać niebezpieczna, a oni robią to bo często muszą, a wg części społeczeństwa powinni chyba telepatycznie rozbroić złych przeprosić za sytuacji dobrych i iść do domu...

    Dla mnie te zdarzenia trzeba rozpatrywać całościowo, a tak rozpatrywane nie są jakimś super skandalem, wyszło nie najgorzej.

    Była też mowa o prowokacjach, ok niech prowokują, ale czy to znaczy, że trzeba się tym prowokacjom poddawać? Dla mnie pod oba marsze podpięli się chuligani szukający okazji do awantury, nie mówię, że byli nimi uczestnicy marszy, tylko że oni z nich skorzystali. Przecież takie osoby na prawdę łatwo rozpoznać, wszędzie są kamery zdjęcia, jeśli to tylko policjanci rzucali itp to kim jest ta setka zatrzymanych osób?

    OdpowiedzUsuń
  26. Przynajmniej możemy te filmy oglądać. Za niedługo nie będziemy wiedzieli, że coś takiego miało miejsce.
    http://wolnemedia.net/prawo/rzad-zamierza-wprowadzic-cenzure-internetu/

    OdpowiedzUsuń
  27. @spekulancik

    spokojnie, rząd jest zbyt płytkim "graczem", żeby zablokować cokolwiek w internecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10648027,Jest_sledztwo_ws__policjanta__ktory_kopal_demonstranta.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do tego śledztwa to ciekawe, że nie na podstawie wniosku poszkodowanego.

    Ciekawy choć też jednostronny artykuł:

    http://wiadomosci.wp.pl/title,Chleba-nie-bedzie-ma-byc-wojna,wid,13990918,wiadomosc.html (mam nadzieję, że nie ma problemu przed takim wklejaniem linków).

    OdpowiedzUsuń

W ramach eksperymentu wyłączam moderację komentarzy.

Zasady komentowania:
- żadnego spamu i reklam (także linków do serwisów w nazwie użytkownika),
- komentarze obraźliwe będą usuwane,
- proszę o zachowanie kultury i brak kłótni; różnice zdań należy wyrażać poprzez dyskusję wspartą argumentami.

Podtwórca